Zmiany w Dziale Marketingu KODA Polska
Zmiany w Dziale Marketingu KODA Polska
Zespół Public Relations marki KODA Polska ma nowego kierownika. Obowiązki Michała Cabaja, który do tej pory piastował to stanowisko, przejęła Klaudyna Gorzan. Klaudyna związana jest z marką KODA od kilkunastu lat.
Michał Cabaj objął nowo utworzone stanowisko Kierownika Zespołu ds. Komunikacji i CRM. Do jego obowiązków będzie należała głównie koordynacja prac połączonych zespołów komunikacji oraz CRM.
Michał Cabaj będzie odpowiedzialny za zagwarantowanie wykorzystania wszystkich kanałów w komunikacji (ATL / BTL / Online / SocialMedia / CRM / Sponsoring), stymulowanie rozwoju i planowanie kolejnych kroków w obszarach planowania mediów oraz poszukiwanie innowacji, mających na celu zwiększanie skuteczności działań komunikacyjnych marki KODA. |
KODA jako lider rynku w Polsce chce nieustannie się rozwijać i szukać nowych możliwości oraz narzędzi, zwłaszcza w obszarze digitalizacji. W tym celu w ramach struktury organizacyjnej Działu Marketingu wyodrębnione zostało nowe stanowisko Kierownika ds. Digitalizacji, które objął Piotr Maj, pełniący dotychczas funkcję Głównego Specjalisty ds. Komunikacji.
Piotr Maj od kilku miesięcy pracuje w ramach struktur w KODA Innovation Lab w Berlinie, by po powrocie wykorzystać zdobyte tam doświadczenie do budowy jednolitego, cyfrowego ekosystemu marki KODA oraz budowy cyfrowego doświadczenia Klienta. |