Zmiany w Dziale Marketingu ŠKODA Polska
15 listopada 2016

Zmiany w Dziale Marketingu ŠKODA Polska

Zmiany w Dziale Marketingu ŠKODA Polska

Klaudyna Gorzan została nowym Kierownikiem Zespołu PR, Michał Cabaj przejął obowiązki Kierownika Zespołu ds. Komunikacji i CRM, a Piotr Maj objął stanowisko Kierownika ds. Digitalizacji.

Zespół Public Relations marki ŠKODA Polska ma nowego kierownika. Obowiązki Michała Cabaja, który do tej pory piastował to stanowisko, przejęła Klaudyna Gorzan. Klaudyna związana jest z marką ŠKODA od kilkunastu lat.

Zmiany w Dziale Marketingu ŠKODA Polska 
Przez pięć ostatnich pełniła funkcję Koordynatora ds. PR. Teraz jej kompetencje oraz wieloletnie doświadczenie w branży będą stanowić filar w budowaniu wizerunku marki ŠKODA – niekwestionowanego lidera w sprzedaży nowych samochodów osobowych na polskim rynku motoryzacyjnym.

Michał Cabaj objął nowo utworzone stanowisko Kierownika Zespołu ds. Komunikacji i CRM. Do jego obowiązków będzie należała głównie koordynacja prac połączonych zespołów komunikacji oraz CRM.

Zmiany w Dziale Marketingu ŠKODA Polska 
Michał Cabaj będzie odpowiedzialny za zagwarantowanie wykorzystania wszystkich kanałów w komunikacji (ATL / BTL / Online / SocialMedia / CRM / Sponsoring), stymulowanie rozwoju i planowanie kolejnych kroków w obszarach planowania mediów oraz poszukiwanie innowacji, mających na celu zwiększanie skuteczności działań komunikacyjnych marki ŠKODA.

ŠKODA jako lider rynku w Polsce chce nieustannie się rozwijać i szukać nowych możliwości oraz narzędzi, zwłaszcza w obszarze digitalizacji. W tym celu w ramach struktury organizacyjnej Działu Marketingu wyodrębnione zostało nowe stanowisko Kierownika ds. Digitalizacji, które objął Piotr Maj, pełniący dotychczas funkcję Głównego Specjalisty ds. Komunikacji.

Zmiany w Dziale Marketingu ŠKODA Polska 
Piotr Maj od kilku miesięcy pracuje w ramach struktur w ŠKODA Innovation Lab w Berlinie, by po powrocie wykorzystać zdobyte tam doświadczenie do budowy jednolitego, cyfrowego ekosystemu marki ŠKODA oraz budowy cyfrowego doświadczenia Klienta.

Pobierz plik PDF

Format: pdf
Rozmiar: 453,88 kB
Pobierz

Pobierz plik tekstowy

Format: txt
Rozmiar: 2,01 kB
Pobierz
Proszę czekać...