Regulamin korzystania z parku prasowego škoda, Volkswagen group polska sp. Z o.o.

 

WSTĘP

Park prasowy to jedno z najważniejszych narzędzi wykorzystywanych w działaniach PR marki Škoda.  Został stworzony specjalnie z myślą o dziennikarzach specjalizujących się w tematyce motoryzacyjnej i to właśnie głównie im jest dedykowany.

W parku prasowym pojazdy występują w różnych wersjach wyposażenia, zróżnicowanych jednostkach napędowych oraz wariantach kolorystycznych.

Osoby korzystające z oferty parku prasowego mają możliwość kompleksowej oceny wybranych modeli, uwzględniając m.in. aspekty użytkowe, komfort podróżowania, poziom bezpieczeństwa oraz inne czynniki istotne przy podejmowaniu decyzji o zakupie samochodu.

 

REZERWACJE SAMOCHODÓW

  1. Każdy dziennikarz chcący skorzystać z samochodu należącego do parku prasowego marki Škoda musi zarejestrować się na PR Portalu importera www.prportal.skoda-auto.pl.
  2. Po zalogowaniu należy sprawdzić w zakładce „Park prasowy” jakie aktualnie samochody są dostępne w parku prasowym.
  3. Po zapoznaniu się ze stanem należy umówić samochód na użyczenie z przedstawicielem Zespołu PR marki Škoda.

julia.pawlak@skoda-auto.pl, tel. 690406232

lub w przypadku jej nieobecności

klaudyna.gorzan@skoda-auto.pl, tel. 690406218

  1. Długość standardowego użyczenia to maksymalnie 8 dni.

 

ZASADY UŻYTKOWANIA SAMOCHODÓW PODCZAS UŻYCZENIA

  1. Każdy samochód jest przekazany do użyczenia sprawny, czysty i zatankowany.
  2. Do jednego użyczenia przypisany jest jeden pełny bak paliwa.
  3. Osoba użytkująca zobowiązana jest do postępowania zgodnie z wytycznymi zawartymi w umowie użyczenia, którą podpisuje w momencie odbioru samochodu

 

ODBIÓR I ZWROT SAMOCHODÓW TESTOWYCH

  1. Po ustaleniu z przedstawicielem zespołu PR marki Škoda terminu użyczenia, najpóźniej 1 dzień przed datą odbioru samochodu, skontaktuje się z Państwem telefonicznie przedstawiciel Grupy Cichy-Zasada celem ustalenia formy odbioru i zdania auta.

 

Ze strony GCZ osobą kontaktową dla Państwa jest:

Pan Marcin Gajkowski, tel.: 664-952-488, marcin.gajkowski@cichy-zasada.pl

lub

Pan Jacek Kaczmarek, tel. 880 346 241, jacek.kaczmarek@cichy-zasada.pl

 

PRZEKAZYWANIE INFORMACJI O PUBLIKACJI PO UŻYCZENIU

1 . Każdy dziennikarz podpisując umowę dotyczącą użyczenia samochodu zobowiązuje się tym samym do przesłania na adres mailowy: maciej.malkowski@mediaboard.cominformacji na temat miejsca i terminu ukazania się publikacji będącej/będących rezultatem danego użyczenia. Termin przesłania publikacji mija po miesiącu od daty zakończenia użyczenia samochodu.

Informacja na temat publikacji powinna zawierać:

  • Numer rejestracyjny testowanego samochodu
  • Okres użytkowania samochodu
  • Miejsce publikacji: numer i tytuł tygodnika/miesięcznika/kwartalnika lub adres internetowy, link Youtube, link Instagram lub TikTok.

 

W przypadku braku informacji po upływie miesiąca od dnia zakończenia użyczenia samochodu, przedstawiciel skontaktuje się z Państwem mailowo lub telefonicznie.

2. Przekazanie tej informacji będzie warunkiem umówienia na test kolejnego samochodu znajdującego się w parku prasowym marki Škoda.

 

Ostatnia aktualizacja: 22.08.2025

Proszę czekać...