Regulamin korzystania z parku prasowego škoda, Volkswagen group polska sp. Z o.o.
WSTĘP
Park prasowy to jedno z najważniejszych narzędzi wykorzystywanych w działaniach PR marki koda. Został stworzony specjalnie z myślą o dziennikarzach specjalizujących się w tematyce motoryzacyjnej i to właśnie głównie im jest dedykowany.
W parku prasowym pojazdy występują w różnych wersjach wyposażenia, zróżnicowanych jednostkach napędowych oraz wariantach kolorystycznych.
Osoby korzystające z oferty parku prasowego mają możliwość kompleksowej oceny wybranych modeli, uwzględniając m.in. aspekty użytkowe, komfort podróżowania, poziom bezpieczeństwa oraz inne czynniki istotne przy podejmowaniu decyzji o zakupie samochodu.
REZERWACJE SAMOCHODÓW
- Każdy dziennikarz chcący skorzystać z samochodu należącego do parku prasowego marki koda musi zarejestrować się na PR Portalu importera www.prportal.skoda-auto.pl.
- Po zalogowaniu należy sprawdzić w zakładce „Park prasowy” jakie aktualnie samochody są dostępne w parku prasowym.
- Po zapoznaniu się ze stanem należy umówić samochód na użyczenie z przedstawicielem Zespołu PR marki koda.
julia.pawlak@skoda-auto.pl, tel. 690406232
lub w przypadku jej nieobecności
klaudyna.gorzan@skoda-auto.pl, tel. 690406218
- Długość standardowego użyczenia to maksymalnie 8 dni.
ZASADY UŻYTKOWANIA SAMOCHODÓW PODCZAS UŻYCZENIA
- Każdy samochód jest przekazany do użyczenia sprawny, czysty i zatankowany.
- Do jednego użyczenia przypisany jest jeden pełny bak paliwa.
- Osoba użytkująca zobowiązana jest do postępowania zgodnie z wytycznymi zawartymi w umowie użyczenia, którą podpisuje w momencie odbioru samochodu
ODBIÓR I ZWROT SAMOCHODÓW TESTOWYCH
- Po ustaleniu z przedstawicielem zespołu PR marki koda terminu użyczenia, najpóźniej 1 dzień przed datą odbioru samochodu, skontaktuje się z Państwem telefonicznie przedstawiciel Grupy Cichy-Zasada celem ustalenia formy odbioru i zdania auta.
Ze strony GCZ osobą kontaktową dla Państwa jest:
Pan Marcin Gajkowski, tel.: 664-952-488, marcin.gajkowski@cichy-zasada.pl
lub
Pan Jacek Kaczmarek, tel. 880 346 241, jacek.kaczmarek@cichy-zasada.pl
PRZEKAZYWANIE INFORMACJI O PUBLIKACJI PO UŻYCZENIU
1 . Każdy dziennikarz podpisując umowę dotyczącą użyczenia samochodu zobowiązuje się tym samym do przesłania na adres mailowy: maciej.malkowski@mediaboard.cominformacji na temat miejsca i terminu ukazania się publikacji będącej/będących rezultatem danego użyczenia. Termin przesłania publikacji mija po miesiącu od daty zakończenia użyczenia samochodu.
Informacja na temat publikacji powinna zawierać:
- Numer rejestracyjny testowanego samochodu
- Okres użytkowania samochodu
- Miejsce publikacji: numer i tytuł tygodnika/miesięcznika/kwartalnika lub adres internetowy, link Youtube, link Instagram lub TikTok.
W przypadku braku informacji po upływie miesiąca od dnia zakończenia użyczenia samochodu, przedstawiciel skontaktuje się z Państwem mailowo lub telefonicznie.
2. Przekazanie tej informacji będzie warunkiem umówienia na test kolejnego samochodu znajdującego się w parku prasowym marki koda.
Ostatnia aktualizacja: 22.08.2025