AUTOPREMIERA 2002 - Fabia laureatem
24 maja 2002

AUTOPREMIERA 2002 - Fabia laureatem

AUTOPREMIERA 2002 - Fabia laureatem

Škoda Fabia Sedan została przez czytelników, radiosłuchaczy i internautów doceniona aż w dwóch kategoriach: ekonomia i promocja... Škoda Fabia Sedan została przez czytelników, radiosłuchaczy i internautów doceniona aż w dwóch kategoriach: ekonomia i promocja. W kategorii ekonomia Škoda Fabia zostala najwyżej oceniona ze wszystkich finalistów. Sukces ten może tym bardziej cieszyć, iż na kolejnych pozycjach znalazły się takie samochody jak: Fiat Stilo i Citroec C5 Break. Natomiast w kategorii promocja Škoda Fabia Sedan znalazła się w trójce najlepszych. Potwierdza to skuteczność działań marketingowych Škoda Auto Polska S.A. Szósta edycja plebiscytu, w którym dokonano wyboru najlepszej samochodowej premiery rynkowej minionego roku, została zakończona! Na uroczystej, aczkolwiek niekonwencjonalnej gali finałowej, która w piłkarskim stylu odbyła się w restauracji Meridian, wieczorem w dniu otwarcia Poznań Motor Show Technika, ogłoszone zostały wyniki plebiscytu Autopremiera 2002. Czytelnicy tygodnika "Motor" oraz słuchacze Programu 1 PR - Radia Kierowców wszechstronnie ocenili zgłoszone do konkursu samochody, które w 2001 roku zostały po raz pierwszy zaprezentowane w Polsce. Dziewięciu bardzo interesującym autom zostały przyznane punkty, od 1 do 10, w czterech kategoriach, co wymagało sporej wiedzy i głębokiego namysłu. Dokonany przez naszych jurorów wybór trzeba więc odebrać jako faktycznie przemyślane i świadome wskazanie najlepszych rynkowych premier samochodowych. I to jest właśnie najistotniejsza część naszego plebiscytu, która wyraźnie odróżnia go od innych samochodowych konkursów. Jurorzy, podobnie jak w poprzednich edycjach konkursu, przyznawali punkty w następujących kategoriach: ˇ design, gdzie najważniejszy był zewnętrzny wygląd auta, ˇ funkcjonalność, czyli ocena walorów użytkowych samochodu, ˇ ekonomia, gdzie decydującym elementem była cena auta i koszty eksploatacji, ˇ promocja, kategoria, w której o wysokiej lokacie decydowało postępowanie producenta oraz jego dealerów, prowadzona kampania reklamowa, dostępność samochodów, folderów, cenników itp. Samochód, który łącznie we wszystkich kategoriach zdobył największą liczbę punktów otrzymał tytuł Grand Prix Autopremiery 2002. W finale poddano ocenie naszych jurorów dziewięć samochodów: Audi A4, Citroen C5 Break, Fiat Stilo, Honda Civic 3d, Jeep Cherokee, Peugeot 307, Škoda Fabia Sedan, Toyota Corolla Hatchback, Volvo S60 D5. A oto wyniki finałowego głosowania od zwycięzcy do trzeciego miejsca w każdej kategorii: Design Punkty Funkcjonalność Punkty I. Peugeot 307 103 417 I. Fiat Stilo 99 170 II. Fiat Stilo 100 419 II. Citroen C5 Break 97 671 III. Toyota Corolla 98 920 III. Volvo S60 D5 97 425 Ekonomia Punkty Promocja Punkty I. Škoda Fabia Sedan 89 928 I. Toyota Corolla 98 920 II. Fiat Stilo 88 429 II. Peugeot 307 96 672 III. Citroen C5 Break 87 180 III. Škoda Fabia Sedan 94 923 Grand Prix Punkty I. Toyota Corolla 381 895 II. Fiat Stilo 380 444 III. Peugeot 307 377 197

Pobierz plik tekstowy

Format: txt
Rozmiar: 3,41 kB
Pobierz
Proszę czekać...