Czas na relaks ze KODA NAJEM ALL INCLUSIVE – kampania promująca nową ofertę marki
Czas na relaks ze KODA NAJEM ALL INCLUSIVE – kampania promująca nową ofertę marki
„Czas na relaks ze KODA NAJEM ALL INCLUSIVE”. Brak zmartwień jest motywem przewodnim kampanii, która promuje nową ofertę najmu długoterminowego KODY. Działania marketingowe są prowadzone przez markę od 22 sierpnia br. w telewizji, digitalu i kanałach social media. Stworzony został także dedykowany landing page dla usługi KODA NAJEM ALL INCLUSIVE.
Rodzinna wycieczka, załatwianie spraw w mieście czy wypad z przyjaciółką. Spot wideo przedstawia sytuacje, w których użytkownicy samochodu w usłudze KODA NAJEM ALL INCLUSIVE nie muszą martwić się o auto i mają czas dla siebie. Lektor komentuje: „Ty masz przyjemność korzystania z nowego samochodu i czas na wszystko, co ważne, a my dbamy o całą resztę”.
Przygotowany spot reklamowy, z którym można zapoznać się POD LINKIEM, jest częścią zakrojonej na szeroką skalę kampanii marketingowej marki. Ma ona na celu promocję nowo wprowadzonej oferty – KODA NAJEM ALL INCLUSIVE. Zapewnia ona nie tylko pełną obsługę serwisową, ubezpieczenie auta czy całodobowe wsparcie Assistance, ale także daje poczucie bezpieczeństwa, spokój oraz komfort, które pozwalają w pełni cieszyć się z jazdy.
Marka w komunikacji stawia na zbudowanie świadomości oferty wśród konsumentów. Według badania przeprowadzonego przez Opinia24 na zlecenie KODY, aż 78% Polaków do tej pory nie spotkało się z ofertą najmu długoterminowego aut dla klientów indywidualnych.
- W naszej nowej kampanii wzięliśmy pod uwagę zmieniające się zachowania klientów KODY. Obserwowany przez nas trend to chęć wiązania się z autem na krótszy termin. Wiele osób zamiast kupować samochód, woli z niego po prostu korzystać. Hasło naszej nowej usługi: „Czas na relaks ze KODA NAJEM ALL INCLUSIVE” bardzo dobrze obrazuje jej zalety. W ramach oferty gwarantujemy naszym klientom brak zmartwień, a pozostawiamy tę najprzyjemniejszą część związaną z użytkowaniem samochodu – mówi Łukasz Matyla, Kierownik Zespołu ds. Komunikacji i CRM marki KODA.
Szeroko zakrojona kampania realizowana jest w telewizji, digitalu i kanałach social media marki. Za kreację odpowiada agencja Isobar Polska, a za zakup mediów PHD Media. Na dedykowanej stronie www.skodanajem.pl dostępne są wszelkie informacje o usłudze.