Dyrektor generalny KODA AUTO, Thomas Schäfer, wprowadza nowy format „TS X” na platformie LinkedIn
Dyrektor generalny KODA AUTO, Thomas Schäfer, wprowadza nowy format „TS X” na platformie LinkedIn
Prezes zarządu KODA AUTO, Thomas Schäfer, zapoczątkował na swoim profilu LinkedIn nowy format noszący tytuł „TS X”. W ramach formatu CEO KODY w krótkich filmach będzie regularnie zabierał swoich obserwatorów na jazdy testowe różnymi modelami marki.
Pierwszy dynamiczny pokaz nowej generacji modelu FABIA dla mediów z całej Europy odbył się w drugiej połowie sierpnia w Sopocie. Dyrektor generalny KODA AUTO, Thomas Schäfer, wykorzystał tę sposobność, aby zainaugurować format „TS X” na platformie biznesowej LinkedIn.
W pierwszym odcinku serii filmów CEO KODY przedstawia te cechy bestsellerowego modelu FABIA, które zrobiły na nim największe wrażenie. Prezes przedstawił główne wyróżniki modelu oraz dokonał jazdy próbnej wraz z dyrektorem ds. komunikacji w KODA AUTO, Jensem Katemannem. CEO KODY wyjaśnił również jakie znaczenie dla marki ma model FABIA oraz opowiedział o jego pozycji w portfolio produktowym KODY.
W przyszłości Thomas Schäfer w ramach programu „TS X” będzie regularnie odbywał jazdy testowe kolejnymi modelami marki wraz z gośćmi specjalnymi oraz ekspertami.
Thomas Schäfer regularnie korzysta z sieci biznesowej LinkedIn, aby omawiać najnowsze osiągnięcia marki, dzielić się opiniami, spostrzeżeniami i przedstawiać plany na przyszłość. Konto Prezesa KODY obserwuje obecnie ponad 33,000 użytkowników.
Thomas Schäfer jest Prezesem Zarządu KODA AUTO od sierpnia 2020 roku i wprowadza markę w nową dekadę dzięki strategii NEXT LEVEL – KODA STRATEGY 2030. Z jego profilem na LinkedIn i pierwszym filmem dotyczącym modelu FABIA można zapoznać się TUTAJ.