Grand Prix za reklamę Škody Superb na Festiwalu Golden Drum
19 października 2010

Grand Prix za reklamę Škody Superb na Festiwalu Golden Drum

Grand Prix za reklamę Škody Superb na Festiwalu Golden Drum

Reklama telewizyjna, prezentująca nowatorską funkcję otwierania i  zamykania bagażnika w Škodzie Superb po raz kolejny nagrodzona!

Po dwóch złotych statuetkach na najważniejszym polskim konkursie reklamowym KTR i Brązowym Lwie na najbardziej prestiżowym festiwalu reklamowym świata w Cannes, przyszedł czas na kolejne wyróżnienie. Podczas tegorocznej edycji festiwalu Golden Drum, reklama Škody Superb otrzymała Grand Prix w kategorii Film.

...Dla przypomnienia, emitowana kilka miesięcy temu w telewizji polskiej reklama zapraszała widza do swoistej interakcji: program TVP1 pokazywał Superba Combi z zamkniętym bagażnikiem, podczas gdy dokładnie w tym samym czasie na kanale TVP2 emitowana była reklama Superba z otwartym bagażnikiem. Na dole ekranu widniał napis: „Aby otworzyć bagażnik, naciśnij przycisk 2”. Widz, przełączając kanały, mógł naprzemiennie „otwierać” lub „zamykać” bagażnik Superba Combi.

Taka interakcja to zupełnie nowy sposób komunikacji. Škoda zaprezentowała jedno z wielu innowacyjnych rozwiązań, w jakie został wyposażony Superb. Właśnie za pomocą przycisku, czyli dokładnie tak, jak podczas reklamy, użytkownik otwiera lub zamyka bagażnik Superba Combi. W ten sposób do medium, jakim jest telewizja, został wprowadzony element interaktywności i właśnie to zostało docenione przez jurorów.

Nagroda po raz kolejny potwierdza, że marka Škoda stawia na innowacje nie tylko w dziedzinie produktów, ale również komunikacji, dostrzegając w niej potencjał nowoczesnych technik marketingowych.

Statuetka trafiła do agencji reklamowej Change Integrated, która opracowała i zrealizowała wyróżniony spot.

Aby obejrzeć nagrodzoną reklamę, kliknij tutaj.

Pobierz plik tekstowy

Format: txt
Rozmiar: 1,83 kB
Pobierz
Proszę czekać...