Jakość obsługi Klienta
13 kwietnia 2005

Jakość obsługi Klienta

Jakość obsługi Klienta

Bez wątpienia sukces osiągnięty przez Škodę w Polsce wynika z wprowadzenia bardzo wysokich standardów obsługi Klienta.

Zarówno podczas sprzedaży samochodu, jak i później, gdy w grę wchodzi obsługa posprzedażowa. Przykładem tego jest również wdrażanie jednorodnej koncepcji salonów Škody, tzw. "showroom concept". Ich przemyślana architektura ma za zadanie w jak najlepszy sposób eksponować oferowane Klientowi auta. W naszym kraju istnieje już 15 salonów dealerskich zbudowanych w oparciu o tę ideę. Także stworzenie konkursu Dealer Roku ma służyć, oprócz pozytywnej motywacji pracowników sieci autoryzowanych punktów dealerskich i serwisowych, jeszcze lepszej jakości obsługi Klienta. W marcu br. zakończyła się druga edycja konkursu. Tytuł Dealera Roku 2004 przyznano autoryzowanemu dealerowi "PLICHTA" Aleksander Plichta z Gdyni. Oprócz rywalizacji o tytuł Dealera Roku, przeprowadzono konkurencje promujące pracę zespołową i indywidualną. Pozwoliło to wyłonić Najlepszy Dział Handlowy i Najlepszy Dział Sprzedaży Części Zamiennych i Akcesoriów, Najlepszy Dział Serwisu, a także wyróżnić poszczególnych pracowników – rywalizowano m.in. o tytuł Najlepszego Mechanika-Diagnosty. Uroczyste wręczenie nagród odbędzie się 20 kwietnia podczas gali Dealer Roku 2004 w Licheniu. Zdobywca tytułu Dealer Roku 2004, firma "PLICHTA" z Gdyni należy do Aleksandra Plichty. Jego rodzina od ponad 15 lat związana jest z branżą samochodową, a prowadzone przez nią firmy zawsze słynęły z solidności i fachowości. Pierwsze samochody rodem z Mlada Boleslav, jako Autoryzowany Dealer marki Škoda, firma "PLICHTA" sprzedała w 1999 r. Od samego początku prowadząc politykę jakości – uważając, że zadowolony Klient jest najwyższą wartością i kluczem do sukcesu. Nowoczesny salon dealerski w Gdyni, zbudowany zgodnie z ideą "showroom concept" powstał w 2002 r. Jak widać ta inwestycja bardzo się opłaciła, to właśnie temu punktowi przyznano prestiżową nagrodę Dealera Roku. Konkurs Dealer Roku 2004 – wyniki: Dealer Roku "PLICHTA" Aleksander Plichta, Gdynia Najlepszy Dział Handlowy Auto Wimar Centrum sp. z o.o. – Warszawa–Opacz Kolonia Najlepszy Dział Części Zamiennych i Akcesoriów P.H. Piotr Śliwka, Sosnowiec Najlepszy Dział Serwisu ELCAR sp. z o.o., Wrocław Najlepszy Sprzedawca Samochodów 1. Tomasz Nowak, P.H.U. MATICAR, Wieluń 2. Jacek Mikła, BEDNAREK Tomasz Bednarek, Łask-Dobroń 3. Jakub Szymczak, Auto Wimar Centrum Sp. z o.o., Warszawa-Opacz Kolonia Najlepszy Sprzedawca Części Zamiennych i Akcesoriów 1. Arkadiusz Kostecki, Auto Wimar Centrum Sp. z o.o., Warszawa-Opacz Kolonia 2. Roman Włodarczyk, "PLICHTA", Wejherowo 3. Marek Gola, "Auto Plus", Kędzierzyn-Koźle Najlepszy Mechanik-Diagnosta 1. Tadeusz Sabisz, "PLICHTA", Gdynia 2. Przemysław Panek, Groblewski Jr, Sopot 3. Michał Renkowski, BEDNAREK Tomasz Bednarek, Łask-Dobroń

Pobierz plik tekstowy

Format: txt
Rozmiar: 3,02 kB
Pobierz
Proszę czekać...