Już 500 salonów dealerskich KODY w nowym designie
Już 500 salonów dealerskich KODY w nowym designie
Kompletny rebranding, tj. wizualna zmiana sieci sprzedaży i serwisów, jest częścią strategii dystrybucji marki KODA. Jego celem jest stworzenie stabilnej i rentownej sieci dealerskiej potrafiącej zagwarantować Klientom nie tylko wysokiej jakości produkty, ale także najlepsze warunki do zakupu samochodu, między innymi bardzo profesjonalny personel oraz najwyższej jakości obsługę i usługi.
Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii, takich jak unikalny konfigurator 3D, pozwalający skonfigurować pojazd za pomocą oprogramowania 3D z nieznaną dotąd szczegółowością (np. materiałów wnętrz), zmieniło się podejście do wybierania samochodu. Jednak za pomocą tego narzędzia, dealer może również proponować dodatkowe usługi, takie jak: produkty finansowe, pakiety usług, akcesoriów, itd. Integracja obszaru usług i salonu pozwala pracownikom salonu pokazywać i przedstawić zupełnie nowe produkty także Klientom serwisu. W Polsce pierwsze instalacje odbędą się w maju, a do końca roku powstanie ponad 50 Premium 3D Car-Configuratorów.
Elegancki wygląd witryny jest podkreślony przez wyrafinowane oświetlenie, które, podobnie jak w nowej KODZIE Superb, jest ważną częścią ogólnej koncepcji projektu.
Największa liczba zmodernizowanych salonów znajduje się teraz w: Chinach, Niemczech, Czechach i Wielkiej Brytanii. W Polsce 30 salonów zostało już zmodernizowanych. Do końca roku nowa identyfikacja zostanie wprowadzona we wszystkich salonach KODY w naszym kraju.