Lipiec na polskim rynku: tendencja do wzrostu, KODA wyprzedza trend
Lipiec na polskim rynku: tendencja do wzrostu, KODA wyprzedza trend
Czeska marka sprzedała w lipcu w naszym kraju w sumie o 9,7% samochodów więcej niż w analogicznym okresie w roku poprzednim (wzrost z 3 286 do 3 604 zarejestrowanych samochodów), co pozwoliło jej osiągnąć udział na polskim rynku na poziomie 11,5%.
Jeszcze lepiej wyglądają statystyki marki z perspektywy łącznego wyniku dla pierwszych siedmiu miesięcy: od początku tego roku w Polsce zarejestrowano już 30 554 samochodów KODY. To bardzo dobry wynik, lepszy od zeszłorocznego aż o 13,24%. Pod tym względem marka utrzymuje pozycję zdecydowanego lidera polskiego rynku, z udziałem rynkowym sięgającym aż 12,6%.
„Nasze modele przez cały czas wzmacniają naszą pozycję na rynku, a jesteśmy już bliscy powitania kolejnej nowości, która ma dla nas szczególne znaczenie. To KODA Kodiaq, nasz pierwszy duży SUV, który wnosi tradycyjne wartości czeskiej marki do tego szalenie ważnego i intensywnie rozwijającego się segmentu. To kolejna pozycja w naszej gamie, która ma szanse spotkać się z rewelacyjnym przyjęciem Polaków i kontynuować historię sukcesu KODY” – zauważa Michał Cabaj, Kierownik ds. PR marki KODA.