NEXT LEVEL – KODA STRATEGY 2030: konferencja prasowa prezentująca nową strategię marki odbędzie się 24 czerwca
NEXT LEVEL – KODA STRATEGY 2030: konferencja prasowa prezentująca nową strategię marki odbędzie się 24 czerwca
KODA AUTO zaprasza na transmisję online konferencji prasowej prezentującej nową strategię marki, która odbędzie się 24 czerwca o godzinie 16:30. Podczas spotkania przedstawione zostaną najważniejsze punkty definiujące przyszłe działania KODY w obszarze elektryfikacji, internacjonalizacji oraz digitalizacji marki.
W czwartek, 24 czerwca, podczas 30-minutowej konferencji prasowej KODA zaprezentuje kluczowe elementy swojej nowej strategii NEXT LEVEL – STRATEGY 2030. Zwracając się do dziennikarzy z całego świata, Prezes Zarządu KODA AUTO, Thomas Schäfer, szczegółowo wyjaśni trzy priorytety marki. Hasła EXPAND (rozwijaj), EXPLORE (eksploruj) i ENGAGE (angażuj) to drogowskazy dla dalszego rozwoju KODY w nadchodzących latach.
Konferencja prasowa rozpocznie się w czwartek 24 czerwca o godzinie 16:30 czasu środkowoeuropejskiego i będzie transmitowana na żywo na dedykowanej temu wydarzeniu stronie internetowej oraz na KODA Storyboard. 30-minutową konferencję będzie można obejrzeć również na oficjalnym kanale marki na Twitterze, na profilu LinkedIn prezesa KODA AUTO Thomasa Schäfera oraz na YouTube. Agencje prasowe mogą również udostępniać transmisję na swoich kanałach za pomocą specjalnego kodu.
Po konferencji prasowej dziennikarze będą mieli 30 minut na zadanie pytań dotyczących treści NEXT LEVEL – KODA STRATEGY 2030.
Pytania można wysyłać z wyprzedzeniem na adres media@skoda-auto.cz.
Data: czwartek, 24 czerwca, od 16:30 CET
Strona internetowa: www.nextlevelskodastrategy2030.com
KODA Storyboard: www.skoda-storyboard.com
Twitter: https://twitter.com/skodaautonews
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/thomas-schaefer
YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=lcGRnpWdxog
Livebox: https://www.nextlevelskodastrategy2030.com/livestream