Nowy Dom Mediowy kody
Nowy Dom Mediowy kody
- Głównym celem przetargu było zweryfikowanie i porównanie ofert mediowych dostępnych na polskim rynku - powiedział Maciej Michalik, kierownik ds. marketingu w kodzie - w sposób szczególny zwracaliśmy uwagę na umiejętność efektywnego planowania mediów oraz dobór kreatywnych narzędzi komunikacyjnych odpowiednich do celów strategicznych.
Podjęcie decyzji o rozpoczęciu współpracy z Mediacomem kończy ponad 10-letni okres współpracy kody z Agencją Carat.
Wspólnie z Caratem osiągnęliśmy bardzo wiele, trudno nie zauważyć znaczącej roli agencji w największych sukcesach rynkowych marki w tym czasie, w latach 2005 i 2006 koda zdobyła pozycję lidera polskiego rynku motoryzacyjnego - dodaje Tomasz Piasny, PR Manager w koda Auto Polska S.A. - jednak polski rynek mediów jest bardzo dynamiczny, dlatego nasza strategia komunikacji musi ewoluować tak, aby sprostać pojawiającym się nieustannie nowym wyzwaniom.
Umowa o współpracy pomiędzy kodą a Mediacomem wejdzie w życie 1 maja 2008. Przetarg był prowadzony przy współudziale audytora MediaStrategy Warsaw.