Nowy Dom Mediowy Škody
4 kwietnia 2008

Nowy Dom Mediowy Škody

Nowy Dom Mediowy Škody

Škoda Auto Polska S.A. podjęła finalną decyzję dotyczącą współpracy z domem mediowym, kończąc tym samym przetarg na obsługę mediową firmy. Nowym domem mediowym Škody będzie Mediacom. Škoda Auto Polska S.A. podjęła finalną decyzję dotyczącą współpracy z domem mediowym, kończąc tym samym przetarg na obsługę mediową firmy. Nowym domem mediowym Škody będzie Mediacom.

  michalik

 - Głównym celem przetargu było zweryfikowanie i porównanie ofert mediowych dostępnych na polskim rynku - powiedział Maciej Michalik, kierownik ds. marketingu w Škodzie - w sposób szczególny zwracaliśmy uwagę na umiejętność efektywnego planowania mediów oraz dobór kreatywnych narzędzi komunikacyjnych odpowiednich do celów strategicznych.

Podjęcie decyzji o rozpoczęciu współpracy z Mediacomem kończy ponad 10-letni okres współpracy Škody z Agencją Carat.

piasny

 Wspólnie z Caratem osiągnęliśmy bardzo wiele, trudno nie zauważyć znaczącej roli agencji w największych sukcesach rynkowych marki w tym czasie, w latach 2005 i 2006 Škoda zdobyła pozycję lidera polskiego rynku motoryzacyjnego - dodaje Tomasz Piasny, PR Manager w Škoda Auto Polska S.A. - jednak polski rynek mediów jest bardzo dynamiczny, dlatego nasza strategia komunikacji musi ewoluować tak, aby sprostać pojawiającym się nieustannie nowym wyzwaniom.

Umowa o współpracy pomiędzy Škodą a Mediacomem wejdzie w życie 1 maja 2008. Przetarg był prowadzony przy współudziale audytora MediaStrategy Warsaw.

Pobierz plik tekstowy

Format: txt
Rozmiar: 1,56 kB
Pobierz
Proszę czekać...