Reklama Superba Combi nagrodzona Brązowym Lwem
1 lipca 2010

Reklama Superba Combi nagrodzona Brązowym Lwem

Reklama Superba Combi nagrodzona Brązowym Lwem

Na 57. International Advertising Festival Cannes Lions, agencja Change Integrated otrzymała Brązowego Lwa za przygotowaną dla Škody Superb Combi reklamę telewizyjną. Nagroda została przyznana w kategorii Direct.

... Nagrodzony spot był pierwszym tego typu zabiegiem marketingowym zastosowanym w Polsce. To kolejne wyróżnienie dla tej reklamy – w tym roku nagrodzoną ją również w konkursie Krajowych Twórców Reklamy w dwóch kategoriach - Film i Active Advertising. Jest to jednocześnie dowód na to, że marka Škoda stawia na innowacje nie tylko w dziedzinie produktów, ale również komunikacji.

...„Skoda Auto Polska zawsze dostrzega potencjał nowoczesnych technik marketingowych w komunikacji reklamowej. Dlatego bez wahania zdecydowaliśmy się na ryzykowne z technicznego punktu widzenia, ale zakończone pełnym sukcesem, wykorzystanie techniki roadblockingu w kampanii telewizyjnej – powiedział Maciej Michalik, Dyrektor Marketingu w Skoda Auto Polska SA.

...Przypomnijmy, emitowana kilka miesięcy temu w telewizji polskiej reklama zapraszała widza do swoistej interakcji: program TVP1 pokazywał Superba Combi z zamkniętym bagażnikiem, podczas gdy dokładnie w tym samym czasie na kanale TVP2 emitowana była reklama Superba z otwartym bagażnikiem. Na dole ekranu widniał napis: „Aby otworzyć bagażnik, naciśnij przycisk 2”. Widz, przełączając kanały, mógł naprzemiennie „otwierać” lub „zamykać” bagażnik Superba Combi.

Taka interakcja to zupełnie nowy sposób komunikacji. Škoda zaprezentowała jedno z wielu innowacyjnych rozwiązań, w jakie został wyposażony Superb. Właśnie za pomocą przycisku, czyli dokładnie tak, jak podczas reklamy, użytkownik otwiera lub zamyka bagażnik Superba Combi.

Pobierz plik tekstowy

Format: txt
Rozmiar: 1,83 kB
Pobierz
Proszę czekać...