Roadshow Škody Roomster: przez Europę ze sterowcem
4 sierpnia 2006

Roadshow Škody Roomster: przez Europę ze sterowcem

Roadshow Škody Roomster: przez Europę ze sterowcem

Z myślą o wszystkich Klientach i fanach marki Škoda, koncern Škoda Auto zorganizował unikalny "Roomster Roadshow".

  • Możliwość zobaczenia nowej Škody Roomster
  • Dobra zabawa dla całej rodziny

Objazdowa impreza jest częścią kampanii wspierającej wprowadzenie do sprzedaży nowej Škody Roomster i zagości łącznie w 18 miastach zlokalizowanych w 11 europejskich krajach. Na potrzeby Roadshow nowego modelu Škody w odwiedzanych miastach stanie obszerna zabudowa, która składa się z sześciu przestrzennych modułów o unikalnej zawartości. Na przykład moduł nazwany "Racjonalność" poświęcony jest danym technicznym samochodu, a na stoisku można zobaczyć m.in. model silnika. Sąsiadujący z nim moduł "Emocje" prezentuje kolorystykę i wnętrze samochodu (możliwe warianty tapicerki). Na lubiących dobrą zabawę czekająstanowiska internetowe, konsole do gier komputerowych, gra w mini hokeja na specjalnym stole, zjeżdżalnia dla dzieci oraz wiele innych atrakcji. Poza możliwością dokładnego przyjrzenia się prezentowanym samochodom, "miasteczko Roomstera" oferuje atrakcyjny program rozrywkowy przygotowany z myślą o całej rodzinie. Roadshow Škody Roomster wystartował 27 lipca w Pradze, stolicy Czech i ruszył przez wybrane europejskie kraje. Impreza zakończy się 22 października 2006 r. Większość przystanków na trasie trwa od 2 do 3 dni. W Polsce Roadshow zawita do Poznania nad jezioro Malta w dniach od 15 do 17 wrze?nia. Tu także przewidziano dla odwiedzających szereg atrakcji i możliwość spotkania znanych osobowości ze świata motoryzacji i sportu. Ze względu na formułę i oferowane atrakcje na pewno warto się na nich pojawić. Jedną z największych atrakcji towarzyszących imprezom organizowanym w ramach Roadshow Roomstera jest sterowiec Skyship, z reklamą najnowszego modelu Škody. Ponad sześćdziesięciometrowy statek powietrzny z luksusową kabiną dla sześciu osób krąży nad miastami, w których odbywają się imprezy Škody. Zwycięzcy ekscytujących konkursów, rozgrywanych podczas poszczególnych imprez zostają zaproszeni na pokład sterowca.



Fred Kappler, Członek Zarządu Škoda Auto odpowiedzialny za sprzedaż i marketing, mówi o intencjach zorganizowania Roadshow: "Roomster jest czwartą, niezależną linią modelową oferowaną przez Škoda Auto i pierwszym autem kompaktowym z cechami samochodu typu MPV. Ponieważ pojazd jest w rzeczywistości bardzo unikalny, atrakcyjny i uniwersalny, zdecydowaliśmy się przedstawić Klientom zalety Roomstera 'na żywo'. I właśnie Roadshow jest imprezą, która oferuje odwiedzającym tego typu doświadczenie, co ważne, zwolennicy naszej marki będą mieli szansę przyjrzenia się Škodzie z innej niż na co dzień perspektywy. Jestem pewien, że wszyscy którzy pojawią się na Roadshow Roomstera spędzą miły, pełen niespodzianek dzień z marką Škoda i nową Škodą Roomster". Po Fabii, Octavii i Superbie, Roomster jest czwartą, niezależną linią modelową w ofercie Škody. Ze względu na unikalne cechy tego samochodu, trudno przyporządkować go do której, z istniejących klas. Raczej można mówić o aucie na tyle innowacyjnym, że zostało pionierem nowego rynkowego segmentu. Design Škody Roomster, bazujący na wyszukanym połączeniu elementów typowych dla dotychczasowych modeli marki i zupełnie nowych rozwiązaniach, jest unikalny i nowoczesny. Wygląd przedniej czę?ci pojazdu, czyli przestrzeni dla kierowcy, jest odważny i zdecydowany, w czę?ci tylnej, przeznaczonej dla pasażerów, dominują przeszklone powierzchnie sięgające aż do linii dachu samochodu. Škoda Roomster jest już dostępna w Czechach i w ciągu kilku najbliższych miesięcy zostanie wprowadzona do sprzedaży na innych europejskich rynkach. W Polsce sprzedaż Roomstera rusza we wrześniu, ale już teraz Klienci mogą zapoznać się z tym samochodem w salonach sprzedaży Škody na terenie całego kraju. Škoda Auto planuje wyprodukować w br. przynajmniej 15 000 sztuk tego modelu, a rok później koncern chce sprzedać już 50 000 Roomsterów. W 2006 roku łączna sprzedaż samochodów Škoda na całym świecie przekroczy granicę 500 000 aut, do czego ma się również przyczynić sukces nowego modelu.

Pobierz plik tekstowy

Format: txt
Rozmiar: 4,35 kB
Pobierz
Proszę czekać...