Ruszyła kampania „KODA Fabia i Roomster w limitowanej ofercie Family Pack”
Ruszyła kampania „KODA Fabia i Roomster w limitowanej ofercie Family Pack”
Jej celem jest przedstawienie nowej oferty przygotowanej przez KODA AUTO POLSKA. Przy zakupie KODY Fabia lub KODY Roomster, klient może liczyć na specjalny pakiet korzyści. W ramach Family Pack oferowany jest m.in.: atrakcyjny KODA Kredyt 2,99%, ubezpieczenie AC/OC/NW za 990 zł, a także instalacja gazowa LPG w cenie samochodu albo rabat w wysokości nawet do 9 150 zł.
Kampania będzie szeroko promowana, w różnych mediach: w prasie, radiu (30-sekundowe spoty) oraz na najpopularniejszych polskich portalach internetowych. Wszystkie szczegóły oferty można poznać na specjalnie przygotowanej mikrostronie, wystarczy kliknąć tutaj.
"KODA Fabia i Roomster w limitowanej ofercie Family Pack" wspiera wizerunek marki w ramach platformy komunikacji "KODA. Wiesz co dobre".
Za przygotowanie części ATL kampanii odpowiada agencja reklamowa Change Integrated, za działania w internecie agencja GoldenSubmarine, a za planowanie mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.