Rynek w listopadzie
1 grudnia 2004

Rynek w listopadzie

Rynek w listopadzie

Według listopadowych wyników sprzedaży marka Škoda posiada 12,48% polskiego rynku motoryzacyjnego, co daje jej drugą pozycję wśród najbardziej popularnych aut w naszym kraju. I 

Importer samochodów rodem z Mláda Boleslav - Škoda Auto Polska S.A. sprzedała w listopadzie 2 401 samochodów, co w porównaniu do analogicznego okresu sprzed roku oznacza spadek o ponad 37%. Wynik ten wpisuje się w ogólną sytuację na polskim rynku motoryzacyjnym, na którym prawie wszystkie marki notują niższe wskaźniki sprzedaży niż w 2003 r. Pierwsza piątka najchętniej wybieranych przez kierowców aut przedstawia się następująco: liderem pozostaje Fiat, 2. jest Škoda, 3. miejsce zajmuje Opel, 4. Toyota, a na 5. pozycji uplasował się Ford. Z tej listy największy, bo ponad 50% spadek sprzedaży zanotował Fiat, którego udział w rynku wyniósł w listopadzie 14,84%, przy blisko 19% rok temu.

Model       11.2004     11.2003    Zmiana [szt.]  Zmiana [%]  Fiat         2 854       5 721        -2 867       -50,11 Škoda        2 401       3 831        -1 430       -37,33 Opel         1 597       2 562          -965       -37,67      Toyota       1 579       2 778        -1 199       -43,16 Ford         1 483       2 433          -950       -39,05   

Pobierz plik tekstowy

Format: txt
Rozmiar: 1,31 kB
Pobierz
Proszę czekać...