Škoda Auto Polska S.A. organizuje przetarg na obsługę reklamową
16 kwietnia 2008

Škoda Auto Polska S.A. organizuje przetarg na obsługę reklamową

Škoda Auto Polska S.A. organizuje przetarg na obsługę reklamową

Polski importer marki Škoda przystępuje do przetargu na obsługę reklamową firmy. Obecnie obsługuje ją w obszarze reklamy ATL agencja Brain. Do przetargu ATL-owego Škoda Auto Polska S.A. zaprosiła poza agencją Brain jeszcze trzy agencje.

1

Rozstrzygnięcie przetargu nastąpi do końca czerwca 2008. - Jesteśmy zadowoleni z poziomu obsługi świadczonej przez Brain, jednakże zgodnie z naszymi zasadami, co kilka lat przeprowadzamy postępowanie przetargowe - mówi Maciej Michalik, Kierownik Działu Marketingu Škoda Auto Polska S.A. - W ramach przetargu szczególną wagę przywiązujemy do zbadania potencjału strategicznego agencji, który ma nam zagwarantować spójny, efektywny i długofalowy rozwój wizerunku marki w kolejnych latach - dodaje Michalik.

Przypomnijmy, że Škoda Auto Polska S.A. zakończyła właśnie przetarg na dom mediowy - od maja br. przy planowaniu i zakupie nośników reklamowych firmę będzie wspierał Mediacom.

Pobierz plik tekstowy

Format: txt
Rozmiar: 1,05 kB
Pobierz
Proszę czekać...