16 kwietnia 2008
koda Auto Polska S.A. organizuje przetarg na obsługę reklamową
koda Auto Polska S.A. organizuje przetarg na obsługę reklamową
Polski importer marki koda przystępuje do przetargu na obsługę reklamową firmy. Obecnie obsługuje ją w obszarze reklamy ATL agencja Brain. Do przetargu ATL-owego koda Auto Polska S.A. zaprosiła poza agencją Brain jeszcze trzy agencje.
Rozstrzygnięcie przetargu nastąpi do końca czerwca 2008. - Jesteśmy zadowoleni z poziomu obsługi świadczonej przez Brain, jednakże zgodnie z naszymi zasadami, co kilka lat przeprowadzamy postępowanie przetargowe - mówi Maciej Michalik, Kierownik Działu Marketingu koda Auto Polska S.A. - W ramach przetargu szczególną wagę przywiązujemy do zbadania potencjału strategicznego agencji, który ma nam zagwarantować spójny, efektywny i długofalowy rozwój wizerunku marki w kolejnych latach - dodaje Michalik.
Przypomnijmy, że koda Auto Polska S.A. zakończyła właśnie przetarg na dom mediowy - od maja br. przy planowaniu i zakupie nośników reklamowych firmę będzie wspierał Mediacom.