KODA OCTAVIA. IDEALNA – nowa kampania marki przedstawia model z innej perspektywy
KODA OCTAVIA. IDEALNA – nowa kampania marki przedstawia model z innej perspektywy
KODA rozpoczęła kampanię czwartej generacji bestsellerowego modelu OCTAVIA, który zadebiutował w Polsce w 2020 roku. Bestsellerowy model został zaprojektowany zgodnie z nowym językiem designu KODY, w którym elementy estetyczne podkreślają wyrazistość i nowy charakter pojazdu. Spot video oraz przygotowane materiały graficzne podkreślają innowacyjny styl auta, a także różnorodność napędów oraz wariantów, którą oferuje.
Kluczowym elementem kampanii jest pełen emocji spot wideo ukazujący nagrane analogową kamerą chwile z różnych etapów życia bohaterki – najpierw małej dziewczynki, a potem młodej kobiety. Na każdym z nich towarzyszy jej OCTAVIA, która zmienia się razem z nią. Filmowi towarzyszy przebój irlandzkiego zespołu The Cranberries „Dreams”. Jego tekst doskonale podkreśla ideę kampanii. Zwraca uwagę na to, że życie zmienia się codziennie w wielu różnych wymiarach. Całość zostaje podsumowana hasłem „KODA OCTAVIA. Idealna”. Spot video można obejrzeć TUTAJ.
- Model OCTAVIA to ikona KODY, która nieustannie wyznacza kierunek rozwoju designu marki. W czwartej generacji tego modelu emocjonujący i dynamiczny design ma podkreślać wyrazistość, a także funkcjonalność pojazdu. Skuteczne połączenie tych aspektów sprawia, że nowa wersja KODY OCTAVIA jest idealnie dopasowana do potrzeb klientów – mówi Oliver Stefani, Szef Designu KODA AUTO.
W nowym modelu OCTAVIA, oprócz ekspresyjnych i strukturalnych elementów aktualnego wzornictwa KODY, zwrócono szczególną uwagę na eleganckie i dynamiczne proporcje oraz zapewnienie jeszcze większej przestronności wnętrza. Przeprojektowane, niskie relingi dachowe podkreślają wydłużoną sylwetkę wersji Combi, natomiast Liftback posiada linię zbliżoną do coupé.
KODA OCTAVIA jako bestseller marki i jeden z jej kluczowych modeli dostępny jest w bogatej ofercie wariantów. Obecnie kierowcy mogą wybrać, oprócz wersji klasycznej w nadwoziu Liftback i Combi, dynamiczny wariant SPORTLINE, usportowiony RS lub SCOUT o off-roadowym charakterze. Celem kampanii jest m.in.: ukazanie tej różnorodności, specyfiki i charakteru poszczególnych modeli. Dla każdego z nich powstało osobne hasło i Key Visual.
OCTAVIA COMBI – IDEALNA DLA CIEBIE, IDEALNA DLA RODZINY
OCTAVIA SCOUT - IDEALNA, BY ZREZYGNOWAĆ Z IDEALNEJ DROGI
OCTAVIA RS – IDEALNA, BY NADĄŻYĆ ZA TOBĄ
– Naszym priorytetem niezmiennie pozostaje dbanie o to, co ważne dla naszych klientów. Właśnie dlatego wsłuchujemy się w ich potrzeby, dostarczając na rynek modele zapewniające komfortową jazdę, bezpieczeństwo i przestronność. To właśnie z myślą o zmieniających się oraz różnorodnych potrzebach kierowców tworzono model OCTAVIA, wraz z którym, jak nigdy dotąd, oferujemy tak szeroki wybór wariantów dopasowanych do ich stylu życia. Wierzymy, że nowa KODA OCTAVIA spełni wszystkie potrzeby klientów marki - podkreśla Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu KODA Polska.
Nowa KODA OCTAVIA dostępna jest na polskim rynku z aż czterema różnymi rodzajami napędów. Poza udoskonalonymi silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi bestseller KODY jest drugim autem tej marki oferowanym w wersji hybrydowej typu plug-in oraz pierwszym z technologią miękkiej hybrydy e-TEC. Co więcej, po raz pierwszy z silnikiem elektrycznym dostępna jest usportowiona OCTAVIA RS iV.
Kampania wystartowała 1 czerwca i realizowana jest w telewizji, internecie oraz mediach społecznościowych. Za kreację odpowiada agencja Isobar Polska, a za zakup mediów PHD Media.