KODA odmłodzona: zmienia się stylistyka marki
KODA odmłodzona: zmienia się stylistyka marki
„Cieszymy się, że możemy wyrazić nowe mocne strony marki nie tylko poprzez przyszłe produkty, ale także w sposób, jaki prezentujemy się naszym partnerom i klientom. KODA jest kojarzona z samochodami oferującymi wysoką jakość za rozsądną cenę, liczne innowacyjne rozwiązania i precyzyjne wykonanie. Wszystko to znajduje wyraźne odzwierciedlenie w naszym zaktualizowanym corporate designie. KODA zamierza rozpowszechnić swoje nowe wytyczne na arenie międzynarodowej”, podkreślił Jürgen Stackmann, członek zarządu odpowiedzialny za marketing i sprzedaż.
Nowe logo ma soczysty zielony kolor. Poprzedni czarny okrąg wokół strzały został przeprojektowany i jest prostym, chromowanym wzorem, umiejscowionym w większej odległości od strzały. Daje to wrażenie, że logo jest teraz bardziej przestronne, budzi „przygodowe" skojarzenia. W okręgu nie ma już legendarnego „KODA AUTO” – zastąpiono je bardzo widocznym słowem „KODA”, umiejscowionym centralnie nad logo.
Nowe logo znajduje się na koda PR Portal w galerii zdjęć logotypów marki. Zachęcamy do korzystania z nowego znaku firmowego marki.
Na kanale YouTube kody pojawił się film prezentujący nowy design marki. Jeszcze dzisiaj zostanie tam zamieszczona także relacja z konferencji prasowej w Genewie, podczas której koda zaprezentowała swoją najnowszą koncepcję stylistyczną.