koda Service Challenge - najwyższa jakość obsługi klienta i obsługi serwisowej nagrodzona!
koda Service Challenge - najwyższa jakość obsługi klienta i obsługi serwisowej nagrodzona!
"koda Service Challenge" to konkurs wiedzy dotyczącej obsługi klienta, wiedzy technicznej i umiejętności praktycznych, zorganizowany przez markę koda po raz pierwszy. Uczestnicy z całego świata musieli rozwiązać test praktyczny i teoretyczny dotyczący dziedziny, w której pracują na co dzień. Rozgrywki krajowe odbyły się łącznie w 39 krajach i trwały cały ubiegły rok.
"Najwyższa jakość obsługi klienta i obsługi serwisowej to nasze priorytety", podkreślił Jürgen Stackmann, członek zarządu kody odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. “Pracownicy naszych salonów dealerskich i punktów serwisowych, każdego dnia wnoszą ogromny wkład w budowę bardzo dobrej opinii o marce koda na całym świecie. To ambasadorzy naszej marki, którzy mają codzienny kontakt z klientem. Uczestnicy pierwszej edycji konkursu ‘koda Service Challenge’ zademonstrowali swoje nieprzeciętne kompetencje, które wykorzystują w codziennej pracy”, dodał Stackmann.