koda z Castrolem
koda z Castrolem
Najświeższa umowa stanowi rozwinięcie kooperacji obu firm. Do tej pory Skoda i Castrol pracowały wspólnie przy projekcie Szkoła Auto, którego celem jest zwiększenie bezpieczeństwa ruchu drogowego w Polsce oraz promowanie jazdy przyjaznej środowisku. Teraz współpraca obu marek zostaje rozwinięta o kolejne działania z zakresu marketingu.
- Obie marki są synonimem nowoczesności, najwyższej jakości oraz niezawodności - powiedział Łukasz Zadworny, Członek Zarządu Skoda Auto Polska S.A. - Liczymy na efekt synergii i jesteśmy przekonani, że ta współpraca przyniesie kolejne wymierne korzyści obu stronom - dodaje.
W ramach podpisanych uzgodnień znak Castrola pojawiać się będzie w reklamach prasowych, katalogach modelowych, na billboardach i w serwisie internetowym kody. Współpraca będzie dotyczyła także wprowadzenia nowości rynkowej - Nowej kody Superb.
- Od wielu już lat produkty Castrol są opracowywane wspólnie z działem badawczo-rozwojowym grupy VW. Dzięki temu nasze oleje doskonale współdziałają z nowoczesnymi silnikami kody, a tym samym najlepiej odpowiadają potrzebom Klientów - tłumaczy Mora
Współpraca dotycząca Szkoły Auto została w sposób naturalny przedłużona. - Będziemy kontynuować nasze dotychczasowe zaangażowanie w program doskonalenia techniki jazdy kierowców Szkoły Auto, gdyż Castrol zawsze na pierwszym miejscu stawia na bezpieczeństwo - deklaruje Mora. - Szkoła Auto to najbardziej profesjonalny projekt z zakresu bezpieczeństwa w Polsce, rozwijamy go i chcemy jego sukcesem podzielić się właśnie z Castrolem - podsumował Łukasz Zadworny.