Sprzedaż - podsumowanie
1 września 2004

Sprzedaż - podsumowanie

Sprzedaż - podsumowanie

W porównaniu do analogicznego okresu 2003 roku Škoda Auto Polska S.A. zanotowała od stycznia do sierpnia 2004 roku wzrost sprzedaży. Na polskim rynku motoryzacyjnym sprzedano 6,75% więcej samochodów rodem z Mlada Boleslav.

Wśród wyników poszczególnych modeli warto zanotować dobry rezultat Škody Fabia Combi (ponad 35% więcej sprzedanych aut niż przed rokiem) oraz znakomite osiągnięcie Škody Octavia Combi (z salonów dealerskich Škody wyjechało o 97,31% więcej tych aut). W statystykach pojawiła się nowa Škoda Octavia. Przyszłe miesiące pokażą czy nowy model będzie się cieszył równie dużą popularnością, jak dotychczas sprzedawana wersja.

Model       01-08.2004     01-08.2003    Zmiana [szt.]  Zmiana [%] Fabia        20 112          20 788           -676        -3,25%  Hatchback    11 016         12  819      Sedan         3 492           3 841      Combi         5 604           4 128      Octavia       8 557           6 347          2 210        34,82%  Liftback      5 917           5 009      Combi         2 640           1 338       Nowa Octavia     14Superb          900             577            323        55,98% Ogółem       29 583          27 712          1 871         6,75%

Pobierz plik tekstowy

Format: txt
Rozmiar: 1,28 kB
Pobierz
Proszę czekać...