Zmiana na stanowisku dyrektora marketingu marki ŠKODA
11 sierpnia 2016

Zmiana na stanowisku dyrektora marketingu marki ŠKODA

Zmiana na stanowisku dyrektora marketingu marki ŠKODA

Dyrektor marketingu ŠKODA Polska Maciej Michalik kończy swoją przygodę z marką po prawie 12 latach współpracy. Michalik pełnił funkcję dyrektora marketingu przez 7 lat, wcześniej pracując w Zespole Produktu i Komunikacji ŠKODA Polska na stanowisku product managera.

Przez ten czas marka ŠKODA zdobyła liczne nagrody w konkursach dla najlepszych projektów marketingowych i kampanii reklamowych, nagrody przyznawane przez dziennikarzy i ekspertów z branży motoryzacyjnej oraz najważniejszy tytuł lidera rynku samochodów nowych w Polsce, utrzymując go już od 7 lat z rzędu.

 
Obowiązki dyrektora marketingu marki ŠKODA Polska przejmuje Arkadiusz Gwizdek. Swoje doświadczenie zdobywał między innymi jako dyrektor marketingu Hochland Polska, a ostatnio jako dyrektor marketingu marki Amica. Gwizdek jest również przewodniczącym Grupy Jurorskiej w konkursie efektywności komunikacji marketingowej EFFIE Awards.

Arkadiusz Gwizdek na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za obszary działania zespołów: Produktu i komunikacji, CRM i PR w ramach całego marketingu marki ŠKODA.

Pobierz plik tekstowy

Format: txt
Rozmiar: 1,19 kB
Pobierz
Proszę czekać...