KODA ENYAQ iV w nowej kampanii „Mój elektryczny SUV”
KODA ENYAQ iV w nowej kampanii „Mój elektryczny SUV”
„Wybrałem go dla moich najbliższych. Dla ich przyszłości.” To mocny przekaz, który niesie ze sobą nowa kampania elektrycznej KODY ENYAQ iV. Spot video kładzie nacisk nie tylko na moc i zasięg samochodu, ale przede wszystkim na jego bezemisyjność, a co za tym idzie – troskę o przyszłość najbliższych oraz otaczającego świata. „Mój elektryczny SUV” to hasło kampanii, która realizowana jest przez markę KODA w telewizji oraz digitalu.
Nowy spot KODY ENYAQ iV ukazuje czteroosobową rodzinę przemierzającą nadmorskie okolice elektrycznym SUV-em marki podczas zachodu słońca. Dynamicznym i pełnym klimatu obrazom towarzyszy kompozycja Moby'ego. Z ust lektora słyszymy: „Mój elektryczny SUV. Moc, która zapewnia emocje. Zasięg, który daje mi wolność i komfort bycia sobą. Ale nie wybrałem go dla mocy i zasięgu. Wybrałem go dla moich najbliższych. Dla ich przyszłości.”
Spot video, dostępny pod LINKIEM, jest częścią kampanii KODY ENYAQ iV, która wystartowała 6 września. Jej celem jest podkreślenie kluczowych cech modelu, takich jak duży zasięg, imponująca moc, zastosowanie nowoczesnych technologii, przestronność, ponadprzeciętny komfort oraz wyróżniający design. W komunikacji marka stawia także na napęd elektryczny i podkreśla, że motywacją takiego wyboru może być nie tylko styl życia, ale przede wszystkim troska o najbliższych oraz środowisko.
– ENYAQ iV realizuje śmiałą wizję marki dotyczącą holistycznego podejścia do tematyki e-mobilności. Ten elektryczny SUV nie tylko spełnia oczekiwania współczesnych kierowców pod kątem designu, wygody czy zastosowanych technologii, ale także odpowiada na wyzwania współczesnej motoryzacji. Prezentując atrakcyjny samochód z napędem w pełni elektrycznym, wysyłamy jako marka KODA komunikat o tym, jak ważne jest to, aby już teraz wspólnie zadbać o środowisko naturalne – dla nas i dla przyszłych pokoleń – podkreśla Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu KODA Polska.
Szeroko zakrojona kampania realizowana jest w telewizji oraz digitalu. Za kreację odpowiada agencja Isobar Polska, a za zakup mediów PHD Media. Na dedykowanej stronie www.enyaq.pl dostępne są wszelkie informacje o modelu.